Fumatul, creditul în franci elvețieni și ardeleanu’

“Fumatul dăunează grav sănătății” sau “Fumatul provoacă afecțiuni ale dinților” sau “… cancer”, însoțite de cele mai oribile fotografii, la dimensiuni și rezoluții rezonabile. Cum vi se par aceste declarații, comparativ cu “Luați un credit în franci elvețieni, este cea mai sigură valută!”? În prima carte de vânzări pe care am citit-o în viața mea-se […]

Ce canale de promovare există pentru a-ți promova afacerea?

O afacere nu poate exista fără promovare. Poți să ai cel mai bun produs, cei mai buni angajați, servicii extraordinare...dacă nu a auzit nimeni de toate acestea, nu există. O vorbă veche spune "Reclama este sufletul comerțului". Facebook, Instagram, Google, reviste, radio, televiziune...toate acestea sunt canale de promovare. Care sunt cele mai potrivite pentru afacerea ta?

De ce și cum să-ți crești vânzările

Rațiunea de a exista a oricărei afaceri este profitul. Și nu doar cu scopul de a-și îmbogăți acționarii (deși este principalul) ci și pentru a respecta angajamentele luate de companie față de colaboratori, furnizori, angajați etc. Orice proprietar de afacere sau investitor își doreste ca evoluția profitului să fie una crescătoare. Ca rezultat al diferenței […]

De ce și cum să-ți crești vânzările (II)

Am promis că revin! În prima parte a acestui articol am prezentat cele (doar) trei căi de a crește vânzările: Creșterea numărului de clienți (cu cea mai importantă subcomponentă a sa – păstrarea și fidelizarea clienților existenti) Creșterea volumului tranzacției per client Creșterea frecvenței tranzacțiilor per client De asemenea, am detaliat puțin prima parte referitoare […]

Harvey Mackay, business-ul și maratonul

Mackay’s Moral:   Maybe you can’t change the whole world, but you can change your world. Majoritatea celor cu care am interacționat în ultimii ani știu că sunt mare fan Harvey Mackay. Morala de mai sus apare la finalul celui mai recent articol al său, din 26 Decembrie. Nu știu dacă are vreo legatura, dar pe […]