Doru Mircea

Ce canale de promovare există pentru a-ți promova afacerea?

O afacere nu poate exista fără promovare. Poți să ai cel mai bun produs, cei mai buni angajați, servicii extraordinare...dacă nu a auzit nimeni de toate acestea, nu există. O vorbă veche spune "Reclama este sufletul comerțului". Facebook, Instagram, Google, reviste, radio, televiziune...toate acestea sunt canale de promovare. Care sunt cele mai potrivite pentru afacerea ta?

Care este scopul promovării?

(Vizitat de 96 ori, 1 vizite azi)

Fumatul, creditul în franci elvețieni și ardeleanu’

“Fumatul dăunează grav sănătății” sau “Fumatul provoacă afecțiuni ale dinților” sau “… cancer”, însoțite de cele mai oribile fotografii, la dimensiuni și rezoluții rezonabile. Cum vi se par aceste declarații, comparativ cu “Luați un credit în franci elvețieni, este cea mai sigură valută!”? În prima carte de vânzări pe care am citit-o în viața mea-se […]

Marathon Cluj 2014

Într-o lume avidă de senzațional, mai ales în forma lui urâtă, cred că este necesar să remarcăm atunci când se întâmplă lucruri frumoase în jur; ediția 2014 a Marathonului Internațional Cluj a fost o reușită din toate punctele de vedere: oameni mulți și pasionați, atât participanți cât și spectatori, organizare exemplară, până și vremea a […]

Harvey Mackay, business-ul și maratonul

Mackay’s Moral:   Maybe you can’t change the whole world, but you can change your world. Majoritatea celor cu care am interacționat în ultimii ani știu că sunt mare fan Harvey Mackay. Morala de mai sus apare la finalul celui mai recent articol al său, din 26 Decembrie. Nu știu dacă are vreo legatura, dar pe […]

De ce și cum să-ți crești vânzările (II)

Am promis că revin! În prima parte a acestui articol am prezentat cele (doar) trei căi de a crește vânzările: Creșterea numărului de clienți (cu cea mai importantă subcomponentă a sa – păstrarea și fidelizarea clienților existenti) Creșterea volumului tranzacției per client Creșterea frecvenței tranzacțiilor per client De asemenea, am detaliat puțin prima parte referitoare […]

De ce și cum să-ți crești vânzările

Rațiunea de a exista a oricărei afaceri este profitul. Și nu doar cu scopul de a-și îmbogăți acționarii (deși este principalul) ci și pentru a respecta angajamentele luate de companie față de colaboratori, furnizori, angajați etc. Orice proprietar de afacere sau investitor își doreste ca evoluția profitului să fie una crescătoare. Ca rezultat al diferenței […]